torsdag 11 december 2008

Ännu mera SNÖ!

Härligt! Jag var uppe en sväng inatt och tittade ut, det snöade smått, smått men det kom snö. Imorse när Jonas tittade ut var det massor med snö! (om du undrar varför jag var uppe kan jag säga att jag har fått träningsvärk efter min start på träning - ugha!)


Här är kort ifrån februari 2007, lägg märke till hur små barnen är! Loke är endast 3 mån och Lovisa ska fylla 2 år i mars... ojoj... suck


Dagen börjar bra, alla vaknar strålande glada, Loke ligger och babblar i sin säng samtidigt som han leker med en bil, Lovisa ligger i sin säng och pratar för sig själv, sjunger till och med. Sen kryper alla in till oss och vi myser en stund innan Jonas ska upp för jobb.
Ett besök till Bamsehuset är utlovat idag, Lovisa är så nyfiken! Det är där de barn som är mellan 4-5 år gamla går en stund på dagarna när belastningen på ordinarie förskola är för stort. Jättebra lösning tycker jag, det måste ju vara jätte spännande för de större barnen att få gå ifrån och göra "stora" saker där.

Nu är det lucköppning o sedan lite fix innan vi ska dra oss dit bort.

Jag ska köpa batteri till vår kamera, så ska ni få se hur fint vi har det!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar