måndag 8 december 2008

Fullt upp!

Här är det fullt upp som gäller! Barnen är inne i en period där läggningen inte funkar som den skall. Jag som längtade efter att det skulle bli mörkare på kvällarna för att de naturligt skulle känna sig trötta och förstå att det är kväll - tjoflöjt! Det blir ju för skjutsingen mörkt redan vid halv fyra - om det ens vart ljust någon gång under dagen - och det är ju inte lättare att få de små att somna i tid.

Mitt möte med vår Västeruopa/Afrika chef Jonas var jättebra! Vilken trevlig man som satte sig ner och lyssnade på oss, frågade oss vad vi sökte efter för att förbättra osv. Känslan jag fick var verkligen att han lyssnade på oss, tog till sig och att han kommer att fundera vidare på våra förslag. Vilket jag verkligen tror att han kommer att göra eftersom vi som satt där är bland de aktiva inom Oriflame och vi vill ha en bra framtid inom Oriflame!

Visningar går som tåget, någon inställd denna veckan pga magsjuka bla men det förstår jag och tackar jag ödmjukast för att de har meddelat mig om innan jag kom dit. Hujja, inte magsjukan ovanpå allt hemskt som hänt.

Karl Tired 840619-081128

Kalle vi tänker på dig och kommer ihåg dig som en kul och trevlig kille som lämnade ett stort intryck i vår familj. Ta hand om Burns nu - vi är så glada över att du var hans husse!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar