måndag 13 oktober 2008

Wellness By Oriflame

Så var vår Kick Off avhandlad, gällande Wellness. En inspirerande kväll med bra material att ta till sig, oavsett om jag själv ska "bara" använda produkterna eller om jag ska sälja för att tjäna pengar. Agneta, som presenterade själva Wellness, gjorde det på ett härligt och enkelt sätt, samtidigt som hon fick med sin härliga energi i positivt tänkande. Bra att vi hade flera som pratade runt temat. Responsen lät höras direkt (-:

Vår nya försäljningschef Jesper gjorde ett gott intryck på mig och jag ser verkligen fram emot att få jobba tillsammans med honom, det verkar vara en duktig man som kan hjälpa till att lösa vissa knutar, i vissa städer hehehe. Fast jag jobbar ju stadigt på dem själv - - - - - - - - -
Som imorgon!

MiniMässa i Växjö på Hovslund, start kl 18. Jag har full koll på läget och min Gruppchef, tillika Wellness ambassadör Camilla kommer även att hjälpa mig. Det ser jag fram emot! Dessutom har vi mer Wellness planerad i Växjö den 22: e oktober. Info träff på Anne Trolles väg kl 18.30, för gäster och nuvarande oriflame konsulenter.

Må Bra Mässa i Älmhult till helgen - det ska bli kanon! Full fokus Wellness och våra fina Dermo Professional produkter. Uppföljning utav 2 stycken Wellness presentationer i Diö, tis 21:e o tors 23:e. Tja, jag har att göra tror jag - kul, kul, kul!


Så till vardagsbekymmerna, Lovisa testar gränser och jag har sovit så illa inatt pga fullmåne och katter som har varit mångalna och kört rally i 320 km/h inomhus. Jag önskar att IsIs snart tar sig tid och lyssnar efter vad det är jag försöker förklara för henne när jag ber henne att lyssna på mig.

1 kommentar:

  1. Ja imorgon ska vi få mycket resultat. Jag ska försöka ladda som jaag kan och inte vara så blyg. Måste bli starkar på det ju. Kul att läsa det du skrivit här och jag hoppas vi får en lyckad kväll imorgon. Kramar

    SvaraRadera