onsdag 15 oktober 2008

Trött onsdag

Oj vad jag är sliten, så här har jag inte känt mig på ett bra tag. Alltid pigg som bara den pga Wellness, men inte idag. Konstigt...
Det kan kanske bero på att jag fick en något stressig start på kvällen igår, det tar ju en stund att köra till Växjö ifrån Diö och Jonas, min sambo, satt i möte hela eftermiddagen så jag kunde inte få hem honom tidigare. Annars ställer han alltid upp när han nu kan ta sig hem något tidigare på kvällarna.

Camilla och jag gjorde ett proffsigt intryck under kvällen, men tyvärr gav det ej så mycket som vi hade hoppats på. Ingen som bokade sig för att ha visning hemma, tråkigt nog. Det var vår prio 1, jag noterade dock att de andra företagen som var där ej hade någon uppbokning heller, så det var bara en sådan kväll.

Marica och hennes vännina som anordnat kvällen, hade gjort ett bra jobb.

Nu är det fix o trix här hemma - laddar inför MåBra Mässan i Älmhult nu i helgen. Wellness sitter som en smäck på den mässan!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar