söndag 15 juni 2008

Dagen efter...

... var det trött o trött o trött, men jag har vilat i soffan på förmiddagen, somnade när Loke sov eftermiddag och nu är det snart dags att sova igen. Men en sådan trevlig dag det var igår! Inte alls så ansträngande som jag först hade tänkt mig, lite folk överallt och mycket trevligt resesällskap. Det här gör jag gärna om igen.

Idag kom Linnéa och Albin på eftermiddagsbesök tillsammans med Liselott, deras mamma. Vi tog oss en tur med vagn och cyklar, Linnéa och Lovisa cyklar så duktigt. IsIs trillade och tårarna
kom men eftersom det är så kul att cykla så kliver hon upp kvickt igen. Kul och bra att hon ej blir rädd.

Gammalt kort, från förra sommaren 2007, nu har hon vuxit både cykel hjälm och cykel!

1 kommentar:

  1. Hej Jenny. Jag tog mig friheten att utmana dig på min blogg. Kram, Mariah.

    SvaraRadera