söndag 6 juli 2008

Vackra blommor!


Det lönar sig att vara hus och postlådevakt i några veckor! Visserligen var det ett enkelt jobb, eftersom jag själv körde ut posten till lådan och kunde bara kolla över gatan för att spana på hus och bilar - men ändå!

Kolla vilken fin blomma vi fick utav Liselott, Ingmar, Linnéa och Albin! Tack så hjärtligt! Massor med kramar för den...

Så är barnen i säng och vi delade på nattningen ikväll - som vanligt vill jag tillägga! Vi gör ju så att vi lägger oss i vår säng när vi nattar Loke, han har sin spjälsäng kvar inne hos oss. Ikväll var det lite tråkigt dock - jag brukar nämligen alltid passa på att läsa något, men nu har jag läst slut på allt nytt som jag har haft hemma. Tur att jag tog mig en titt på Adlibris.com och beställde hem lite nytt, både till mig och barnen. Jag gillar historisk skönlitteratur och jag hittade några favoritförfattare sedan tidigare, jag återkommer om recensioner (-;




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar