söndag 2 mars 2008

Style afton på Grand Hotel i Växjö

I tisdags var jag tillsammans med min blivande Gruppchef AnnCarin, i Växjö och representerade Oriflame på Style Afton på Grand Hotel. Det var även Regionchef Ines och Gruppcheferna Johanna och Jenny som var med. Vilken kväll! Vilken anstormning! Flera andra företag var på plats och vi hade alla, i stort, varsin liten stund i rampljuset - vi hade Make up skolan... vilket jag stod för.
Det var ju nervöst!
Det gick dock glimrande, vilket det borde göra, för jag är ju ändå kursledare för Oriflame (-: Min modell, Johanna var sminkade med foundation osv innan vi ställde oss framför publiken, eftersom vi bara hade 10 min på oss.
Vi fick några nya Oriflamekonsulenter med oss hem, några beställningar och även några intresserade utav att ha visningar hemma hos sig själva. Ett hyggligt resultat som ger oss lite att göra här i vår.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar